lørdag den 3. januar 2009

Time to reflect.

2008 slut / 2009 start.

Jeg synes 2009 klinger meget godt.. det lyder blåt, det lyder som en flod med en masse åer. Når jeg kigger tilbage, står det klart at livspendulet har svinget som aldrig før. Det har svinget en god armslængde ind i lykkefeltet, men med samme kraft har det også svinget modsat. Jeg har altid tænkt sådan om det, at jo længere pendulet svinger mod det ene, jo længere vil det også svinge modsat.

Et har dog stået solidt gennem året, og de sidste 8 år. Cyklen. Den svigter aldrig. Og især siden jeg skiftede til et gear for år tilbage, har det været endnu mere lige til og simpelt.

Ride on.

1 kommentar:

Anders sagde ...

Yes, keept it simple. Jeg har snart kørt mtb i 20 år nu. Købte den første i 89 eller 90. Jeg har på det seneste prøvet at gøre tingene lidt simple og har solgt to af mine bikes. Så nu går jeg ind i 2009 med min 13 år gamle Kona xc singlespeed. Ikke så mange valg, ikke så meget pis. Heller kke så meget psi, pga den faste forgaffel.;-)