fredag den 18. juli 2008

Hurtigt...

Jeg fik et nyt tandhjul til foran på raceren i dag. Så går vi fra 39 tiil 42 tænder og stadig 16 bag på. Det føltes dælme godt på vejen. Man fik lige pludselig en del mere fart på.



Jeg kørte en tur på omkring 30km. Pulsen var godt igang. :-)

Og så blev jeg ramt af min første bil. Det skal lige hurtigt nævnes at der ikke skete mig noget. Mit baghjul blev en anelse skævt, men det kan sagtens rettes. Rundkørsler er åbenbart farlige for cyklister. Det er ikke første jeg oplever at en bilist ikke holder sin vigepligt (i en rundkørsel) for mig på cykel. I dag kom bilen dog lidt tæt på... den skuppede lige til saddelstagen/bagakslen med kofangeren. Jeg kunne høre at bilen blev skramet. Min cykel kørte fint videre, så jeg gav bilisten en ironisk thumbs-up og kørte videre.

Lige et tip: Harald Nyborg sælger gode galvaniserede KMC singlespeed kæder til 70 kroner.

Ingen kommentarer: