torsdag den 31. juli 2008

Hooked



Trods ulemperne ved at trække op ad super stejle lange bakker og de mange omdrejninger på kranken ved fladt kørsel i grupper er jeg nu rigtig hooked på single speed xc/adventure..
Følelsen af at mosle op af en stejl bakke med rødder som du ikke plejer at kunne tage, slår alt..
Ingen bekymringer om du nu er i det forkerte gear, man lærer ( og jeg har lang vej endnu) at udnytte farten før en opkørsel bedre..og gennerelt at at holde farten..
Har både haft min cykel med affjedret og stiv gaffel, affjedret er klart det mest behagelige nedad, men en helt stiv cykel giver endnu mere udfordring..
Mht. gearing eksperimentere jeg en del, syns ikke helt jeg har fundet den rigtig..

Billederne er fra en alene tur, hvor jeg fandt helt ubrugte overbegroede north shore stier, - hvem sir’ de unge ikke har initiativ..














I morgen skal jeg med en gearet kollega ud at prøve Dm xc ruten i Lundby..

Ingen kommentarer: